مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-14اجتماعي

نواختن زنگ شکوفه ها با حضور 17هزار کلاس اولی در کهگیلویه و بویراحمد


دبیر ستاد پروژه مهر استان کهگیلویه و بویراحمد از نواختن زنگ شکوفه ها در روز 29شهریور با حضور 17هزار کلاس اولی در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد پروژه مهر استان کهگیلویه و بویراحمد از نواختن زنگ شکوفه ها در روز 29شهریور با حضور 17هزار کلاس اولی در این استان خبر داد.

محمد جمالی آرند روز پنجشنبه 23 شهریورماه 1402در سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار برگزار شد، از آغاز سال تحصیلی با شعار مهر مهدوی و مدرسه ایران قوی در اول مهرماه خبر داد و گفت: سال تحصیلی جدید با حضور 172هزار دانش آموز و قریب به 14هزار فرهنگی در بیش از 3هزار دانش آموز آغاز می شود.

وی از نواختن زنگ شکوفه ها در 29شهریور با حضور 17هزار کلاس اولی و جشن جوانه ها پایه هفتم با حضور قریب به 17هزار نفر در سطح استان خبر داد.

دبیر ستاد پروژه مهر استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار خواست تا نمایندگانی جهت بازگشایی مدارس به 13شهرستان و منطقه اعزام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمالی تحول در ارتقا کیفیت آموزشی و هوشمند سازی مدارس را مستلزم کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی دانست و خواستار تامین اعتبار در این زمینه شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ شکوفه ها با حضور 17هزار کلاس اولی در کهگیلویه و بویراحمد

نواختن زنگ شکوفه ها با حضور 17هزار کلاس اولی در کهگیلویه و بویراحمد